اقدام اساسی، جلوگیری از نفوذ فکری و محتوایی خزنده‌ای است که در بدنه فکری برخی فعالان حوزه تولید محتوای رادیو و تلویزیون رخنه کرده است. تلاش ما این است که این نفوذ را از بین ببریم.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۱۳
تعداد بازدید : 22

پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با «جام‌پلاس» در باره پاکسازی صدا و سیمای جمهوری اسلامی از وجود جریان‌های نفوذی و بهایی گفت: قرار گرفتن صداوسیما در مسیر درست و متناسب با آرمان‌ها و ارزش‌های جامعه جزو اهداف سند تحول بود.

وی ادامه داد: ما به مسأله پاکسازی صرفا به‌عنوان فعل فیزیکی نگاه نمی‌کنیم. گرچه ممکن است در برخی موارد لازم باشد که از نظر فیزیکی مراقبت‌های بیشتری صورت گیرد اما بیشتر خود را موظف می‌دانیم که جریان‌های فکری منحرف و وابسته‌ای که در طول دهه‌ها و سال‌ها در برخی از لایه‌های محتوایی رسانه‌ملی و بقیه دستگاه‌های فرهنگی ریشه دوانده ‌است را قطع کنیم.

جبلی افزود: بحث محدود به این نیست که جلوی کسی را که روی آنتن حرف نامربوط می‌زند، بگیریم یا این‌که مانع هک شویم.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: همه این موارد در جای خود مهم و ضروری است اما اقدام اساسی، جلوگیری از نفوذ فکری و محتوایی خزنده‌ای است که در طول سال‌ها در بدنه فکری برخی فعالان حوزه تولید محتوای رادیو و تلویزیون شکل گرفته و رخنه کرده است. تلاش ما این است که این نفوذ را از بین ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها